FAQ

  • REJESTRACJA

     
    • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
      • Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zaloguj się/Moje konto" i następnie "ZAREJESTRUJ SIĘ". W następnym kroku należy podać wszystkie potrzebne dane oraz zaakceptować niezbędne zgody.Nieprawidłowe lub niewystarczające wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje pojawienie się stosownych komunikatów nad polami wymagającymi korekty lub uzupełnienia.
        Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

    • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
      • Aby edytować swoje dane należy przejść do „PANEL KLIENTA”, a następnie „TWOJE DANE”.
        W tym miejscu widoczne są wszystkie podane, w procesie rejestracji, informacje.

        Jeśli zajdzie potrzeba ich edycji, na dole strony trzeba kliknąć w przycisk „PROŚBA O ZMIANĘ DANYCH”. W treści wiadomości proszę podać które dane maja zostać zmienione.

 

  • MOJEKONTO


    • Mam już konto w sklepie Libreska.pl, ale nie mogę się zalogować. Co robić ?
      • Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś/aś hasło, kliknij w link „ZAPOMNIAŁEM HASŁA LUB LOGINU”.dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.
        Jeśli podałeś/aś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

    • Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o ciekawych produktach z waszej oferty, co muszę zrobić?
      • Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę „MOJE KONTO”, następnie dział „PERSONALIZACJA NEWSLETTERA” oraz w rubryce ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA proszę wpisać swój adres e-mail.

    • Chcę zrezygnować z subskrypcji informacji o nowościach, jak to zrobić?
      • Aby zrezygnować ze subskrypcji, znajdź w stopce wiadomości zdanie: ‘Aby nie otrzymywać więcej informacji od nas, kliknij tutaj.’i przejdź na wskazany link. Dalsze instrukcje jak postępować zostaną wyświetlone na stronie.

 

  • Produkty


    • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny ?
      • Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".

    • Co umożliwia mi funkcja listy życzeń/ulubione?
      • Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.

    • Przy produkcie, którym jestem zainteresowany/a znajduje się dopisek - Zapowiedź. Co to oznacza?
      • Produkt oznaczony taką informacją nie jest jeszcze dostępny. Wydawca planuje jej wydanie w najbliższym czasie.

    • Czy mogę taki produkt zamówić?
      • Taką książkę można zamówić jeśli jej cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia w którym znajduje się zapowiedź nastąpi po jego ukazaniu się na rynku.

    • Dlaczego książka jest niedostępna pomimo tego, że podana na stronie data premiery już minęła?
      • Data ukazania się tytułu podawana jest na podstawie informacji otrzymanych z Wydawnictwa. Jest to termin ustalany z dużym wyprzedzeniem, dlatego czasem może nastąpić jego kilkudniowe przesunięcie, na które nie mamy wpływu.


  • ZAMÓWIENIA


    • Czy aby złożyć zamówienie w sklepie Libreska.pl wymagane jest założeniekonta?
      • Bez założenia konta nie ma możliwości składania zamówień w sklepie internetowym Libreska.pl.

    • Jak złożyć zamówienie?
      • Aby złożyć zamówienie w sklepie Libreska.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk „TWÓJ KOSZYK”. Tutaj możesz sprawdzić co aktualnie znajduje się w twoim koszyku, korygować ilości czy całkowicie usuwać produkty.Następnie wybierzrodzaj dostawy oraz płatności. Klikając w przycisk „PRZEJDZ DALEJ” zostaniesz poproszony o zalogowanie się.
        możesz poprawić swoje dane dla aktualnego zamówienia.
        W zakładce „PODSUMOWANIE” możesz przejrzeć jakie informacje, rodzaj płatności oraz dostawy zostały wybrane. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk „ZAMAWIAM I PŁACE”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

    • Gdzie mogę znaleźć fakturę do mojego zamówienia?
      • W przypadku wyboru faktury elektronicznej, zostanie onaudostępniona w koncie użytkownika w szczegółach danego zamówienia w formacie PDF. W celu jej pobrania należy kliknąć w przycisk "POBIERZ FAKTURĘ". Możliwość pobrania faktury zostanie też przesłana na adres e-mail zamawiającego. Natomiast jeśli wybrano fakturę papierową, zostanie ona dołączona do paczki z zamówieniem.

    • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności ?
      • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

    • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
      • Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

    • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
      • Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera, lub uzyskany z innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “ZAMAWIAM I PŁACĘ”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

    • Jak mogę otrzymać fakturę vat?
      • Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Libreska.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć opcję „Faktura VAT”podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

    • Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?
      • pl nie posiada na stanie magazynowym wszystkich produktów - są one sprowadzane z hurtowni i to one dostarczają nam informację o dostępności produktu. A z hurtowni korzystają wszystkie księgarnie - zarówno internetowe, jak i stacjonarne. Może się więc zdarzyć, że podczas składania zamówienia przez Klienta towar był dostępny, lecz gdy my złożyliśmy zamówienie na jego dostawę, już go nie było. Bazy danych aktualizowane są kilka razy dziennie, jednak nie można uniknąć zmiany statusu pomiędzy aktualizacjami.

    • W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
      • Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, to można anulować je z poziomu konta. Należy wejść w„PANEL KLIENTA”, a następnie „HISTORIA TRANSAKCJI” i wybrać zamówienie, które chce się anulować. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem pod adres anuluj@libreska.pl. Można również zamówienie anulować telefonicznie.

 

  • DOSTAWA


    • Jakie są możliwe opcje dostawy?
      • Dostawa kurierem – Czas doręczenia przesyłki kurierskiej wynosi do 48h od momentu nadania paczki, jednak zazwyczaj doręczenie następuje następnego dnia roboczego po wysłaniu. Jeśli przy rejestracji podałeś numer kontaktowy zostanie on przekazany przewoźnikowi aby mógł się z Toba skontaktować w razie problemów z doręczeniem.
      • Dostawa pocztą polską– czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 14 dni roboczych.
      • Dostawa pocztą polską priorytet- czas doręczenia przesyłki priorytetowej wynosi do 4 dni roboczych.
      • Paczkomaty 24/7– system skrytek pocztowych służący do odbierania paczek. Dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.

    • Jakie są koszty dostawy?
      • Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia, opcji dostawy i formy płatności.
      • Ostateczne koszty dostawyzawsze są podane do Twojej informacji, zanim dokonasz ostatecznego zatwierdzenia zamówienia. Na tym etapie masz jeszcze możliwość ich zmiany i zweryfikowania, która z nich będzie dla Ciebie korzystniejsza.

    • Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
      • Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w„PANEL KLIENTA”w zakładce „HISTORIA TRANSAKCJI”.

    • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
      • W momencie przekazania zamówienia firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego (ta opcja nie dotyczy listów ekonomicznych oraz priorytetowych). Przesyłkę można namierzyć wpisując numer listu przewozowego na stronie przewoźnika.

    • Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA?
      • Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi być większa niż:

                                        -XX PLN przy płatności przelewem na konto,

                                        -XX PLN przy płatności za pobraniem

  • Czy mogę odebrać produkty bezpośrednio w salonie Libreska.pl?
    • Niestety, na ten moment, nie ma takiej możliwości.

  • Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
    • Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

 

  • FORMYPŁATNOŚCI


    • Jakie są możliwe formy płatności?
      • Przelew on-line Przelewy24
      • Za pobraniem

 

  • ZWROTY I REKLAMACJE


    • Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie Libreska.pl?
      • Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: XXX lub poinformować Sprzedawcę kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

    • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
      • Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni licząc od dnia dostarczenia przesyłki.

    • Z jakimi kosztami wiąże się skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
      • Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.

    • Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?
      • Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną tutaj.


    • Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co robić?
      • Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@libreska.pl. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

    • W otrzymanym zestawie jest uszkodzony jeden produkt, czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt?
      • Należy zwrócić tylko ten produkt, który jest uszkodzony. Jak zwrócić produkt dowiesz się tutaj.

 

  • KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA


    • W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta?
      • Z Działem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: XXX.
        Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: info@libreska.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

    • W jakich godzinach mogę skontaktować się z działemobsługi klienta?
      • Nasi konsultanci Działu Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
^