Składanie zamówień

ZAMÓWIENIA

 

  • Czy aby złożyć zamówienie w sklepie Libreska.pl wymagane jest założenie konta?
    • Bez założenia konta nie ma możliwości składania zamówień w sklepie internetowym Libreska.pl.

  • Jak złożyć zamówienie?
    • Aby złożyć zamówienie w sklepie Libreska.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk „TWÓJ KOSZYK”. Tutaj możesz sprawdzić co aktualnie znajduje się w Twoim koszyku, korygować ilości czy całkowicie usuwać produkty. Następnie wybierz rodzaj dostawy oraz płatności. Klikając w przycisk „PRZEJDŹ DALEJ” zostaniesz poproszony o zalogowanie się. 
      możesz poprawić swoje dane dla aktualnego zamówienia.
      W zakładce „PODSUMOWANIE” możesz przejrzeć jakie informacje, rodzaj płatności oraz dostawy zostały wybrane. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk „ZAMAWIAM I PŁACE”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

  • Gdzie mogę znaleźć fakturę do mojego zamówienia?
    • W przypadku wyboru faktury elektronicznej, zostanie ona udostępniona w koncie użytkownika w szczegółach danego zamówienia w formacie PDF. W celu jej pobrania należy kliknąć w przycisk "POBIERZ FAKTURĘ". Możliwość pobrania faktury zostanie też przesłana na adres e-mail zamawiającego. Natomiast jeśli wybrano fakturę papierową, zostanie ona dołączona do paczki z zamówieniem.

  • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności ?
    • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

  • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
    • Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

  • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
    • Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera, lub uzyskany z innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “KOD RABATOWY” przed kliknięciem przycisku “ZAMAWIAM I PŁACĘ”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
    • Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Libreska.pl mogą otrzymać fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć opcję „Faktura VAT” podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

  • Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?
    • Libreska.pl nie posiada na stanie magazynowym wszystkich produktów - są one sprowadzane z hurtowni i to one dostarczają nam informację o dostępności produktu. A z hurtowni korzystają wszystkie księgarnie - zarówno internetowe, jak i stacjonarne. Może się więc zdarzyć, że podczas składania zamówienia przez Klienta towar był dostępny, lecz gdy my złożyliśmy zamówienie na jego dostawę, już go nie było. Bazy danych aktualizowane są kilkanaście razy dziennie, jednak nie można uniknąć zmiany statusu pomiędzy aktualizacjami.

  • W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
    • Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, to można anulować je z poziomu konta. Należy wejść w„PANEL KLIENTA”, a następnie „HISTORIA TRANSAKCJI” i wybrać zamówienie, które chce się anulować. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem pod adres anuluj@libreska.pl. Można również zamówienie anulować telefonicznie.

 

^