Zwroty i Reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 

  • Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie Libreska.pl?
    • Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: anuluj@libreska.pl lub poinformować Sprzedawcę kontaktując się z Działem Obsługi Klienta
  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    • Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni licząc od dnia dostarczenia przesyłki.
  • Z jakimi kosztami wiąże się skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
    • Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.
  • Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?
    • Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną tutaj.
  • Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co robić?
    • Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@libreska.pl. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie Sklep.
  • W otrzymanym zestawie jest uszkodzony jeden produkt, czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt?
    • Należy zwrócić tylko ten produkt, który jest uszkodzony. Jak zwrócić produkt dowiesz się tutaj.
^